Η Super League επιθυμεί να λάβει προσφορές και να αναθέσει σε τρίτο πρόσωπο το έργο της μεταφοράς διαιτητών, βοηθών διαιτητών και παρατηρητών διαιτησίας για τους αγώνες της Super League Β’ Γύρου και Playoffs τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου (2016-17) και, υπό προϋποθέσεις, και για το σύνολο της επόμενης αγωνιστικής περιόδου (2017-18).
Από την ίδρυσή του ο συνεταιρισμός, καλύπτει όλα τα έξοδα διαιτησίας για τους αγώνες του πρωταθλήματος. Ο λόγος για ένα ποσό που αγγίζει το 1,8 εκατ. ευρώ για τους 252 αγώνες της σεζόν και αφορά τις αμοιβές τους, τις μετακινήσεις τους και τα έξοδα διαμονής τους, ενώ η κάλυψη αφορά όχι μόνο τον διαιτητή, αλλά και τους βοηθούς, τον τέταρτο διαιτητή και τον παρατηρητή διαιτησίας.
Η πλήρης απαξίωση του προϊόντος σε όλα τα επίπεδα, η απόλυτη αναξιοπιστία στο πρωτάθλημα, η βία και η δικαιολογημένη –σε όλες τις περιπτώσεις- καχυποψία, έφεραν στη λίγκα και τεράστια οικονομικά προβλήματα, καθώς εδώ και ενάμιση χρόνο δεν υπάρχει καν κεντρικός χορηγός, ενώ ήδη οφείλονται και αρκετά χρήματα στους διαιτητές.
Στο πλαίσιο αυτό, η Super League προσπαθεί να «κόψει» από παντού, ώστε να μειώσει τα έξοδα και να εξοικονομήσει χρήματα για να καλύψει το κόστος λειτουργίας της.
Γι' αυτό το λόγο επιχειρεί να περικόψει το κόστος διαιτησίας και να εξοικονομήσει –σύμφωνα με τις εκτιμήσεις- περί τις 250 χιλ. ευρώ. Αυτό θα γίνει όχι μέσω μείωσης των αμοιβών, αλλά μέσω μείωσης του κόστους μετακίνησης των διαιτητών, που είναι τεράστιο, ειδικά όταν ορίζονται σε παιχνίδια διαιτητές που διαμένουν εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο τέλεσης του αγώνα.
Έτσι προχώρησε σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και άρχισε να δέχεται προσφορές για τη «μεταφορά διαιτητών, βοηθών διαιτητών και παρατηρητών διαιτησίας για τους αγώνες της Super League».
Η σύμβαση που θέλει ο συνεταιρισμός να υπογράψει, αφορά «την οδική μεταφορά 5 προσώπων ανά αγώνα Super League για το Β' γύρο και τα Playoffs της τρέχουσας περιόδου (ήτοι για περίπου 132 αγώνες) και να παρέχεται στη Super League η οψιόν για ανανέωση της σύμβασης για το σύνολο της αγωνιστικής περιόδου 2017-18 (ήτοι για περίπου 252 αγώνες)».
Το σχέδιο του συνεταιρισμού σχετικά με τη συμφωνία που θέλει να συνάψει, είναι το εξής: «Ένα όχημα (ή περισσότερα οχήματα) μεταφοράς θα παραλαμβάνει από τις έδρες των κατά τόπους ΕΠΣ ή από άλλες εγγύς σε αυτές τοποθεσίες, τα 5 πρόσωπα (διαιτητή, 2 βοηθούς, τέταρτο διαιτητή και παρατηρητή διαιτησίας), θα τα μεταφέρει στο γήπεδο διεξαγωγής του αγώνα και εν συνεχεία θα τα παραλαμβάνει μετά το πέρας του αγώνα και θα τα μεταφέρει στον τόπο παραλαβής τους. Το εν λόγω μεταφορικό έργο μπορεί να αφορά τόσο αστικές όσο και υπεραστικές μετακινήσεις ή και συνδυασμό αυτών. Σε περίπτωση που μεσολαβεί αεροπορική ή ακτοπλοϊκή ή σιδηροδρομική μεταφορά το έργο θα αφορά το οδικό σκέλος (ήτοι παραλαβή των προσώπων από τις έδρες των ΕΠΣ, μεταφορά στο οικείο αεροδρόμιο, λιμάνι ή σιδηροδρομικό σταθμό, παραλαβή από τα αντίστοιχα σημεία προορισμού, μεταφορά στο γήπεδο του αγώνα κλπ). Τα οχήματα μεταφοράς θα πρέπει να έχουν χωρητικότητα τουλάχιστον 5 ενήλικων ατόμων (επιπλέον του οδηγού)».
Να σημειωθεί, τέλος, ότι η λίγκα προσφέρει στην εταιρία που θα αναλάβει τις μετακινήσεις και χορηγική προβολή, ενώ θα δέχεται προσφορές ως τις 20 Δεκεμβρίου.
Από την ίδρυσή του ο συνεταιρισμός, καλύπτει όλα τα έξοδα διαιτησίας για τους αγώνες του πρωταθλήματος. Ο λόγος για ένα ποσό που αγγίζει το 1,8 εκατ. ευρώ για τους 252 αγώνες της σεζόν και αφορά τις αμοιβές τους, τις μετακινήσεις τους και τα έξοδα διαμονής τους, ενώ η κάλυψη αφορά όχι μόνο τον διαιτητή, αλλά και τους βοηθούς, τον τέταρτο διαιτητή και τον παρατηρητή διαιτησίας.
Η πλήρης απαξίωση του προϊόντος σε όλα τα επίπεδα, η απόλυτη αναξιοπιστία στο πρωτάθλημα, η βία και η δικαιολογημένη –σε όλες τις περιπτώσεις- καχυποψία, έφεραν στη λίγκα και τεράστια οικονομικά προβλήματα, καθώς εδώ και ενάμιση χρόνο δεν υπάρχει καν κεντρικός χορηγός, ενώ ήδη οφείλονται και αρκετά χρήματα στους διαιτητές.
Στο πλαίσιο αυτό, η Super League προσπαθεί να «κόψει» από παντού, ώστε να μειώσει τα έξοδα και να εξοικονομήσει χρήματα για να καλύψει το κόστος λειτουργίας της.
Γι' αυτό το λόγο επιχειρεί να περικόψει το κόστος διαιτησίας και να εξοικονομήσει –σύμφωνα με τις εκτιμήσεις- περί τις 250 χιλ. ευρώ. Αυτό θα γίνει όχι μέσω μείωσης των αμοιβών, αλλά μέσω μείωσης του κόστους μετακίνησης των διαιτητών, που είναι τεράστιο, ειδικά όταν ορίζονται σε παιχνίδια διαιτητές που διαμένουν εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο τέλεσης του αγώνα.
Έτσι προχώρησε σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και άρχισε να δέχεται προσφορές για τη «μεταφορά διαιτητών, βοηθών διαιτητών και παρατηρητών διαιτησίας για τους αγώνες της Super League».
Η σύμβαση που θέλει ο συνεταιρισμός να υπογράψει, αφορά «την οδική μεταφορά 5 προσώπων ανά αγώνα Super League για το Β' γύρο και τα Playoffs της τρέχουσας περιόδου (ήτοι για περίπου 132 αγώνες) και να παρέχεται στη Super League η οψιόν για ανανέωση της σύμβασης για το σύνολο της αγωνιστικής περιόδου 2017-18 (ήτοι για περίπου 252 αγώνες)».
Το σχέδιο του συνεταιρισμού σχετικά με τη συμφωνία που θέλει να συνάψει, είναι το εξής: «Ένα όχημα (ή περισσότερα οχήματα) μεταφοράς θα παραλαμβάνει από τις έδρες των κατά τόπους ΕΠΣ ή από άλλες εγγύς σε αυτές τοποθεσίες, τα 5 πρόσωπα (διαιτητή, 2 βοηθούς, τέταρτο διαιτητή και παρατηρητή διαιτησίας), θα τα μεταφέρει στο γήπεδο διεξαγωγής του αγώνα και εν συνεχεία θα τα παραλαμβάνει μετά το πέρας του αγώνα και θα τα μεταφέρει στον τόπο παραλαβής τους. Το εν λόγω μεταφορικό έργο μπορεί να αφορά τόσο αστικές όσο και υπεραστικές μετακινήσεις ή και συνδυασμό αυτών. Σε περίπτωση που μεσολαβεί αεροπορική ή ακτοπλοϊκή ή σιδηροδρομική μεταφορά το έργο θα αφορά το οδικό σκέλος (ήτοι παραλαβή των προσώπων από τις έδρες των ΕΠΣ, μεταφορά στο οικείο αεροδρόμιο, λιμάνι ή σιδηροδρομικό σταθμό, παραλαβή από τα αντίστοιχα σημεία προορισμού, μεταφορά στο γήπεδο του αγώνα κλπ). Τα οχήματα μεταφοράς θα πρέπει να έχουν χωρητικότητα τουλάχιστον 5 ενήλικων ατόμων (επιπλέον του οδηγού)».
Να σημειωθεί, τέλος, ότι η λίγκα προσφέρει στην εταιρία που θα αναλάβει τις μετακινήσεις και χορηγική προβολή, ενώ θα δέχεται προσφορές ως τις 20 Δεκεμβρίου.